hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| حفظ امنیت انتخابات ضروری است

قم| حفظ امنیت انتخابات ضروری است

رئیس دادگستری قم گفت: اصل بی طرفی و حفظ امنیت  از واجبات هر جامعه ای از جمله انتخابات است و یکی از وظایف ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی این است که کاندیداها برای مردم درست و واقعی معرفی شوند.
به گزارش رویداد ایران،حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در نخستین جلسه شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی باید اقداماتی انجام دهد که تخلفی در خصوص انتخابات صورت نگیرد.
  وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های مربوطه باید وظیفه خود را در امر مهم انتخاباتی درست انجام دهند تا حق اصلی که برای مردم است درست به سرانجام برسد. مردم در تمام عرصه‌ها ثابت کردند که از ما مسئولان در حفظ و حراست از اهداف نظام جلوتر هستند . مردم باید احساس کنند که مسئولان در حفظ حقوقشان بسیار جدی هستند.
  رئیس کل دادگستری استان گفت: اصل بی طرفی و حفظ امنیت جزو واجبات هر جامعه ای از جمله انتخابات است. وظیفه دیگر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی این است که کاندیداها برای مردم درست و واقعی معرفی شوند.
 مظفری گفت: شعب ویژه انتخاباتی در قم تشکیل خواهد شد و طبق قانون به تخلفات و جرایم مربوط به انتخابات به قید فوریت رسیدگی خواهد شد.
 وی گفت : در پایان انتخابات عملکرد تمام دستگاه‌های مربوطه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و به اطلاع اعضای ستاد خواهد رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد